logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Nieuws


Wilt u meer informatie over een van onze nieuwsberichten? Neem dan contact met Quasir op.

Meer informatie
Abonneer u op onze nieuwsbrief. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan direct contact met ons op.

Is klachtenfunctionaris iets voor jou? Kom 20 september naar Almere of schrijf je direct in voor geaccrediteerde Quasir opleiding die start op 20 november

  Je wilt een goede scholing als klachtenfunctionaris in de zorg of het sociaal domein of je oriënteert je hierop. Een prima voornemen.
Lees meer

Wil jij bemiddelaar/klachtenfunctionaris zijn bij een instelling in de jeugdzorg in de regio Den Haag voor 8 -12 uur p/w

  Heb je ervaring als bemiddelaar (mediator) en affiniteit met de jeugdzorg ? Dan heeft Quasir een mooie uitdaging voor jou. Wij zijn op zoek naar een ervaren bemiddelaar/klachtenfunctionaris in de regio Den Haag voor 8 – 12 uur per week. Als bemiddelaar (mediator) van Quasir heb je als voornaamste taak om als onafhankelijk en zuiver faciliterende professional de gesprekken te begeleiden. Dit houdt in
Lees meer
Anke Valent, manager Quasir

Gezocht cliëntvertrouwenspersoon bij een gehandicaptenzorg instelling in de regio Rotterdam – Den Haag voor 8 – 14 uur per week

  Heb je ervaring als cliëntvertrouwenspersoon in de gehandicaptenzorg of een andere sector in de zorg of welzijn ? Dan heeft Quasir een mooie uitdaging voor jou. Op dit moment zoeken wij in het bijzonder een ervaren cliëntvertrouwenspersoon in de regio Rotterdam – Den Haag voor 8 – 14 uur per week. Als cliëntvertrouwenspersoon van Quasir ben je in staat om cliënten op een laagdrempelig wijze te onde
Lees meer

Zwaardere eisen voor opleidingsniveau voor de klachtenfunctionaris in de Zorg en Welzijn. Kom naar een introductiebijeenkomst van Quasir

  Met de invoering van de Wkkgz is de noodzaak en verplichting van het door de zorgaanbieder aan haar cliënten aanbieden van een onafhankelijke klachtenfunctionaris overduidelijk geworden. Door het volgen van de klachtenfunctionaris opleiding en of trainingen van Quasir, kunt u zich nader onderscheiden en kans (blijven) maken op een functie op het gebied van klachtenmanagement in bijvoorbeeld het ziekenhuis of i
Lees meer

Is deze vacature iets voor jou? Quasir zoekt een klachtenfunctionaris voor een GGZ-instelling in de regio Amsterdam voor 20 uur per week

  Heb je ervaring als klachtenfunctionaris in GGZ-sector (Geestelijke Gezondheidszorg) en weet jij als geen ander hoe je twee partijen weer bij elkaar brengt?   DAN HEBBEN WIJ EEN MOOIE UITDAGING VOOR JOU   Op dit moment zoeken wij in het bijzonder een ervaren klachtenfunctionaris met affiniteit voor de GGZ in de regio Amsterdam voor 20 uur per week. Als klachtenfunctionaris van Quasir werk je klantger
Lees meer

Quasir heeft een vacature voor een ervaren klachtenfunctionaris bij een VVT-instelling in de regio Ede voor 18 uur per week

  Heb je ervaring als klachtenfunctionaris in VVT-sector (Verpleging, Verzorging en Thuiszorg) en weet jij als geen ander hoe je twee partijen weer bij elkaar brengt?   DAN HEBBEN WIJ EEN MOOIE UITDAGING VOOR JOU   OP DIT MOMENT ZOEKEN WIJ IN HET BIJZONDER EEN ERVAREN KLACHTENFUNCTIONARIS IN DE REGIO EDE VOOR 18 UUR PER WEEK. Als klachtenfunctionaris van Quasir werk je klantgericht en proactief. Je ben
Lees meer

Quasir zoekt een allround Personeelsfunctionaris met hands on mentaliteit voor 16 uur per week en werkzaam vanuit Almere

  Durf jij  als ervaren Personeelsfunctionaris een spilfunctie aan bij een bedrijf die sterk in ontwikkeling is !
Lees meer

Heeft u als zelfstandig zorgaanbieder of instelling uw klachten- en geschillenregeling op orde? Vraag offerte of download whitepage van Quasir

  Quasir kent een aantrekkelijk abonnement voor een klachtenfunctionaris op afroep en aansluiting bij geschilleninstantie zorggeschil voor zowel instellingen als ZZPérs. Heeft u dit nog niet (volledig) geregeld? Dan kan de Inspectie voor de Gezondheidszorg u een sanctie opleggen. Het is daarom raadzaam om te kijken of u uw klachten- en geschillenregeling op orde heeft. Voor zorgaanbieders is het soms lastig om d
Lees meer
Mirjam Steenbrugge, coördinator calamiteitenonderzoek Quasir, voorzitter calamiteitencommissie, klachtenfunctionaris, adviseur en trainer Quasir BV

Een calamiteit met geweld, wat dan. Volg 21 mei training “Calamiteitenonderzoek en geweld in de zorgrelatie“ van Quasir

  Bent u voldoende toegerust als calamiteitenonderzoeker als er sprake is geweest van een ernstig incident met geweld in de zorgrelatie. Volg 21 mei de 1-daagse training “Calamiteitenonderzoek en geweld in de zorgrelatie“ van de Quasir Academy. Doel van de training: Komt u weleens in aanraking met een calamiteit die te maken heeft met (vermeend) geweld in de zorgrelatie van een medewerker jegens een cliënt of tu
Lees meer